Kasım 20, 2011

Erkeğe Hediye

Erkeğe hediye; bu başlık altında sayfalarca yazılabilir, saatlerce konuşulabilir. Kadınlar bilir ve bize hediye almak kolay, bir çiçek, bir incik, bir boncuk diye başlanır... Erkeğe hediye seçenekleri azdır gibi görünsede detaylı düşününce bir çok şey bulunabilir.
Erkeğe hediye seçenekleri arasında ilk akla gelenler cüzdan, kol düğmesi gibi aksesuarlar yada gömek kazak gibi kıyafetler oluyor nedense. Sanırım erkeklerin duygularını göstermemeleri istenebilen tek yer olabilir, bu hediyeye ne şaşırırlar, ne sevinirler ne de gururlanırlar herhalde. Tabii resminizin içinde olduğu bir kol düğmesinden bahsetmiyorum yada çok istediği ve bedenini bulamadığı bir tshirtü vb kasdetmiyorum. Erkeğe hediye alırkende istekler gözönnde bulundurulmalı ama farklı hediye seçenekleri de düşünülmeli :
Bir kaç şey baktım, düşündüm size uyan bir şey olacak mı bilemiyorum;

Üzerine istediğiniz özel notu yazabileceğiniz, dev şişme kupa balon... erkeğe hediye fikir 1:


İş yerinde kafasını dağıması için, müzik severler, parmak bateri.. erkeğe hediye fikir 2:

Her sabah traş olurken radyolu ayna... erkeğe hediye fikir 3:

Fotoğraf tutkunlarına mercek kahve kupası.. erkeğe hediye fikir 4:

Sevgi dolu sözlerinizi yazacağınız notlar için öpücükler.. erkeğe hediye fikir 5:
Fotoğraflarınız hep yanında, digial resim çerçeveli anahtarlık... erkeğe hediye fikir 6:


Erkek için hediye fikirlerini araştırıyor olacağım biriktirip bir dizi yazı daha yazmakda fayda var sanırım, sizde fikirlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder