Nisan 22, 2010

Canım annem her günün huzurla dolsun !

Biricik annelerimiz için, eminim herkesin bildiği bu şiirle gözlerim dolar hep.
Annelerimizin emeği ve koşulsuz sevgisini bir günde değerlendirmek doğru olmasada, unutmamak gerekir.
Sağlıklı her günümüzde yanaklarından kocaman öpmeli, sıkı sıkı sarılmalıyız annelerimize.
Annem seni seviyorum, anneler günü kutlu olsun.

Küçücükken başucumda

Bana ninni söylerdin
Sabahları uyanınca
Beni okşar severdim

Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında okşa beni
Ninniler söyle bana

Bu gün hala kulağımda
Çınlıyor tatlı sesin
Benim annem güzel annem
Kalbimin neşesisin

Bu yıl hatıra olarak seçeceğim hediyemin yanına bu şiiride eklemek istiyorum.

Anneler gününe özel farklı hediyeler bakıyorum, sizde beğenecekmisiniz bakalım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder