Şubat 05, 2010

El işi hediyeler Bölüm -1

Bebek hediyelerini yazarken aklıma, eskiden bebek haberi alındığında hemen büyüklerin ipleri, tığları ve şişleri ellerine aldıklarını hatırladım. Cinsiyeti belli olmadığı için, beyaz yada sarı renkli ipler tercih edilirdi. Çok güzel patikler, yelekler, hırkalar,bereler örülürdü. Şimdide mutlaka örülüyor, artık pembe yada mavi iplik kullanılıyor tabii. Eğer elinizden geliyorsa değişik bulduğum, el işi örgü bebek ürünlerini sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bir bakışta örnek çıkaranlar için :
Hırka, bere ve atkı, harika bir bebek hediye seti:
Tığ işi bebek battaniyesi, çok özel bir hediye:

Kız bebekler için, çok değişik bebek hırkası:
Süslü kızlar için, çiçeği ile çok kibar bebek beresi, özel bir hediye:
Kesin kız bebek doğurmalı diyenleri haklı çıkaran bir model daha:
Küçük hanımın gösterişli şapkası, çok beğenilen bir hediye olacak :
Hello Kitty desenini beğenmeyen var mı?
Çocukların ilk patikleri, ayakkabıları yıllarca saklanır. Patikler, minicik hallerini  hatırlatan en güzel hatıralar belki de. Arabasının aynasına süs olarak asanlar bile var. Öyle güzel el işi, tığ işi bebek patikleri buldum ki çok çok beğendim. Bunları yapabileceğini düşünen veya bunları birebir yapabilen kişiyle tanışmak isterim. Kendine çok güzel bir iş edinmiş olur diye düşünüyorum:) Ben tanıdığım tüm bebeklere hediye olarak götürmek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder