Şubat 01, 2010

Sevgililer Günü Hediye Seçenekleri

2010 yılı sevgilinizle sevginizi paylaşabileceğiniz kocaman bir pazar günü hediye ediyor öncelikle.
EN TATLI SABAHLAR .... KEYİFLİ KAHVALTI SEÇENEKLERİ ... Bu koca günü, kocaman bir öpücük ve sımsıcacık bir sarılma ile başlatma şansınız varsa, aynı evi paylaşıyorsanız, sıcacık yatağınızdan çıkmadan keyfini çıkarmaya başlayın  :) Öpücük hediyesi.
Sevgililer günü, keyifli bir kahvaltıya kimse hayır demez diye düşünüyorum.
'Biz 30 yıldır evliyiz, hiçde kutlamaz bizim bey' diyenlerdenseniz bu sene kahvaltıya sevgililer gününe özel kırmızı renkler katabilirsiniz, sıcacık bir öpücükle.Brunch hediyesi. Uzun bruchları seviyorsanız, İstanbul'da çok romantik boğaz manzaralı bir yer seçebilirsiniz kendinize.Minik minik bahçeler içerisinde güzel kahvaltı hediyeleri de var. Diğer şehirlerdeki romantik mekanları bilemiyorum. Hayır biz kahvaltıda kalori almamaya dikkat ediyoruz, cornflakes ikinizinde baş öğünü ise. Sevgililer gününe özel kocaman kaseler alıp, bir kaşık cornflakes bir öpücük keyfi olabilir.
Pazar sabahları açık havada koşu yada yürüyüş yapmadan kahvaltı yapmayanlardansanız, özel sevgililergünü t-shirtünüzü giymeyi unutmayın. Ama daha çok sarılma molaları verin bu sabah koşunuzda. Yatağa kahvaltı hazırlama durumuda vardır tabii :)Bu miniminnacık kırmızı kalpli sürprizler güne harika bir enerji ile başlamnıza yeterde artar bile.

FARKLI HEDİYELER DÜŞÜNELİM....
Sevgilinizin bu günlerde çok istediği birşey varsa, onu almak şansına sahipseniz, yıllarca 'bunuda bir sevgililer gününde almıştın hayatım' anısını paylaşmak güzel olacaktır. Sizin hayal ettiğiniz küçük sürprizler çok daha eğlenceli ve gerçek sürpriz olacaktır:Sürpriz Hediyeler: El emeği hazırladığınız örgü atkı, kalp kutusunun içinde;
Ben 100 diyim siz 500 tane bir sürü bir sürü sevgi notları kırmızı kavanoz içinde;
Tanıştığınız ilk günden itibaren birlikte çekilmiş fotoğraflarınız, sevgi notlarınız, tatil yada sinema biletleriniz neyse özel anılarınızı içeren bir kutu...Kocaman bir takvim, 14 Şubat 2010'dan başlayan 14 Şubat 2011'e kadar, size özel günleri işaretleyin, üzerine 3 boyutlu size özel nesneleri yapıştırın (detayını bilemem)
Tüm gün, saat başı sürprizleri yapın, saatinizi kurun, bunu sevgilinizde duysun, ve şimdi ne olacak diye merak etsin. Bir saat öpücük, bir saat keyifli küvet keyfi, bir saat gül demeti, bir saat şiir okuyun, bir saat kolundan tutup sokağa çıkarın koşarak ortak şarkınızı söyleyin. Şaşırsın heyecanlansın, çıldırsın bu günü hiç unutmasın.
Arabanızla bir yere gidecekseniz akşamdan arabanın içini kalpler, kırmızı gül yaprakları ile kaplayabilirsiniz.Arabasında zevkle kullanacağı minik bir sevgililer günü maskotu alablirsiniz, bu sırada kendi sesinizle en sevdiği şarkıyı söylerek hazırladığınız cdyi dinletebilirsiniz.
HAFTA SONU PROGRAMLARI ... Tam bir hafta sonu hediyesi :Pardon hafta sonunun tamamına sevdiğine ayırmak isteyenlerdenseniz bu konuya da yer vermek lazım. Ben koca bir pazar günü dedim ama kocaman haftasonunu unuttum tabii :)
3 gece 2 gün fiyatına tatil programları yapılmış. Amsterdam çılgın çiftler, Paris- Venedik-Prag romantik çifler hepsi sizi bekler ... Yurtdışına çıkamam derseniz, yakın yerlerde hafta sonu kaçamağı yapmalısınız. Ağva-Şile çok romantik, Sapanca'da spa keyfi harika bir seçim. Değişik mekan isterim ama günübirlik olsun derseniz Polonezköy'de temiz hava çok hoş. En romantik ulaşım aracı tren derseniz bu yıl değişik bir alternatif var. Ben hep İstanbul için yazıyorum ama lütfen sizde farklı fikirlerinize yer verin yorumlarınızla.

ROMANTİK BİR AKŞAM YEMEĞİ...Mum ışığı hediyesi : Benim vazgeçilmezim, mum ışığında leziz yemeklerle, sıcacık sohbetli bir akşam yemeğini sevgililer gününde hiç bir şeye değişmem derseniz. Ne yemekten hoşlanırsınız, hangi şehirdesiniz bilemem ama seçenek çok bence. Ben evlenme teklifimi sevgililer gününde almak isterdim mesela, özel mesajlar ve dilekler içinde harika bir akşam :)
Evde yemeği daha özel buluyorsanız, maharetli ellerinizden çıkan yemek, sevdiğinizin en sevdiği ise kolay gelsin size.

Seni seviyorum, bence günün en güzel hediyesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder